FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Her på siden finder du svar på det oftest stillede spørgsmål samt svar hertil.
Vi har delt spørgsmålene op i 3 kategorier: Levering, betaling og andet

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål kan du kontakte os:

Skriv en besked   Ring til os

question-circle


Levering

Levering

Fragt beregnes på hver ordre ud fra størrelsen på ordren.

Vi tilstræber altid at finde den billigste fragtform.

Du er altid velkommen til at kontakte os, og så skal vi nok beregne fragtprisen på netop din leverance.

Ved mindre leverancer bruger vi GLS og palle leverancer bruger vi Danske Fragtmænd.

Du er også velkommen til at komme forbi vores lager i Farum og afhente din ordre.

Det er vigtigt at du kontrollerer dine varer så snart du modtager dem, og gør chaufføren opmærksom på eventuelle skader.

Hvis du modtager varer via Danske Fragtmænd kan du læse mere her: https://www.fragt.dk/selvbetjening/saadan-laver-du-en-reklamation/

Hvis du modtager vare via GLS kan du læse mere her: https://gls-group.eu/DK/da/klager

Som udgangspunkt tages varer ikke retur når de er købt efter B2B regler.

Hvis du som erhvervskunde ønsker at returnere en vare, gøres dette kun efter særskilt aftale og kun hvis det ikke drejer sig om special fremstillede varer.

Kontakt altid Danfilter inden returnering.

Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, er det vigtigt at du kontakter Danfilter hurtigst muligt.

Hvis produktionen er startet enten hos os eller hos vores leverandør, er det ikke muligt at annullere ordren.

Du skal kontakte os hurtigst muligt hvis der mangler varer i din leverance, så løser vi det hurtigst muligt.

Kontakt os så snart du er blevet opmærksom på en manglende leverance, så skal vi nok få opklaret hvad der er gået galt.

Vi er lagerførende i alle standardfiltre og vi har egenproduktion af rigtigt mange typer filter, og derfor vil vi meget ofte kunne levere dine filtre meget hurtigt.

Hvis det drejer sig om specielle varer har vi flere meget dygtige leverandører og vil altid gøre vores bedste for at kunne levere hurtigt – kontakt os for præcis leveringstid.


Betaling

Betaling

Ja – kontakt os for at blive oprettet med betaling via EAN nummer.

Som udgangspunkt kan erhvervskunder betale via faktura, kontakt os for at høre hvilke muligheder du har.

Vi afsender ordrebekræftelser og fakturaer på mail. Fakturaer kan også sendes via EAN systemet.

Ordrebekræftelser afsendes hurtigst muligt efter vi har modtaget en ordre.

Fakturaer sendes når vi har pakket og afsluttet ordren, kort tid inden varerne bliver afsendt med transport firmaet.


Andet

Andet

Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.

Det er muligt at ringe til os på telefon: 4919 2266
Man – tors 08.00 – 16.00
Fre 08.00 – 14.00

 

Kontakt os på telefon eller mail.

Hvis du er i tvivl om hvilke filtre du skal bruge, så er du altid velkommen til at kontakte os, så skal vi meget gerne hjælpe dig med at finde den rigtige løsning.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?

Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at give os et kald.

Find din branche her

keyboard_arrow_up