Levering
Levering
Hvor ser jeg, hvad fragten koster en ordre? add
Fragt beregnes på hver ordre ud fra størrelsen på ordren.
Vi tilstræber altid at finde den billigste fragtform.
Du er altid velkommen til at kontakte os, og så skal vi nok beregne fragtprisen på netop din leverance.
Hvilke leveringsmuligeder er der? add
Ved mindre leverancer bruger vi GLS og palle leverancer bruger vi Danske Fragtmænd.
Du er også velkommen til at komme forbi vores lager i Farum og afhente din ordre.
Hvad gør jeg, hvis det jeg modtager er beskadiget? add
Det er vigtigt at du kontrollerer dine varer så snart du modtager dem, og gør chaufføren opmærksom på eventuelle skader.
Hvis du modtager varer via Danske Fragtmænd kan du læse mere her: https://www.fragt.dk/selvbetjening/saadan-laver-du-en-reklamation/
Hvis du modtager vare via GLS kan du læse mere her: https://gls-group.eu/DK/da/klager
Hvilke regler er gældende angående returret? add
Som udgangspunkt tages varer ikke retur når de er købt efter B2B regler.
Hvis du som erhvervskunde ønsker at returnere en vare, gøres dette kun efter særskilt aftale og kun hvis det ikke drejer sig om special fremstillede varer.
Kontakt altid Danfilter inden returnering.
Kan jeg annullere hele min leverance? add
Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, er det vigtigt at du kontakter Danfilter hurtigst muligt.
Hvis produktionen er startet enten hos os eller hos vores leverandør, er det ikke muligt at annullere ordren.
Hvad gør jeg, hvis der mangler noget i min leverance? add
Du skal kontakte os hurtigst muligt hvis der mangler varer i din leverance, så løser vi det hurtigst muligt.
Hvad gør jeg, hvis min ordre ikke er blevet leveret? add
Kontakt os så snart du er blevet opmærksom på en manglende leverance, så skal vi nok få opklaret hvad der er gået galt.
Hvad er leveringstiden på jeres filtre? add
Vi er lagerførende i alle standardfiltre og vi har egenproduktion af rigtigt mange typer filter, og derfor vil vi meget ofte kunne levere dine filtre meget hurtigt.
Hvis det drejer sig om specielle varer har vi flere meget dygtige leverandører og vil altid gøre vores bedste for at kunne levere hurtigt – kontakt os for præcis leveringstid.
Betaling
Betaling
Kan jeg betale via EAN-nummer? add
Ja – kontakt os for at blive oprettet med betaling via EAN nummer.
Kan jeg handle på faktura? add
Som udgangspunkt kan erhvervskunder betale via faktura, kontakt os for at høre hvilke muligheder du har.
Hvordan modtager jeg min ordrebekræftelse/faktura? add
Vi afsender ordrebekræftelser og fakturaer på mail. Fakturaer kan også sendes via EAN systemet.
Ordrebekræftelser afsendes hurtigst muligt efter vi har modtaget en ordre.
Fakturaer sendes når vi har pakket og afsluttet ordren, kort tid inden varerne bliver afsendt med transport firmaet.
Andet
Andet
Hvor hurtigt besvarer i min henvendelse? add
Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.
Det er muligt at ringe til os på telefon: 4919 2266
Man – tors 08.00 – 16.00
Fre 08.00 – 14.00
Hvordan bliver jeg oprettet som kunde? add
Kontakt os på telefon eller mail.
Hvordan finder jeg det rigtige filter? add
Hvis du er i tvivl om hvilke filtre du skal bruge, så er du altid velkommen til at kontakte os, så skal vi meget gerne hjælpe dig med at finde den rigtige løsning.
Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?
Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at give os et kald.